,,Nu va veni nimeni să-ți vindece rănile și să transforme prin iubirea sa, sentimentele astea urâte ce ți s-au format, în iubire. Nu va veni nimeni să te strângă în brațe și să te protejeze. Nu-ți va reda nimeni pacea, vor încerca să te distrugă”

Mi s-a spus de mică că oamenii puternici nu plâng, că sunt curajoși și înving toate obstacolele. Mi s-a mai spus și că viața nu e ușoară, că e plină de piedici, dar că trebuie să mă bucur de ea și să trec peste toate probele la care mă va supune, fiindcă doar atunci voi fi cu adevărat fericită.

Nu mi-a spus nimeni ce grele sunt loviturile și cât de tare dor. Nu mi-a spus nimeni că atunci când ești la pământ, mai iese cineva în calea ta, dar nu să te ajute (de ce te-ar ajuta în momentul în care te poate nimici), ci să te termine. Nu va veni nimeni să îți întindă o mână de ajutor. Nu va veni nimeni să-ți vindece rănile și să transforme prin iubirea sa, sentimentele astea urâte ce ți s-au format, în iubire. Nu va veni nimeni să te strângă în brațe și să te protejeze. Nu-ți va reda nimeni pacea, vor încerca să te distrugă.

Eu am crezut în oameni. Întotdeauna. Și de fiecare dată, am fost dezamăgită.Poate sunt naivă, dar încă mai cred în oameni. Dacă am avut eu ghinionul să întâlnesc oameni așa, nu înseamnă că toți sunt, nu? E bine să ai speranță. E bine să crezi. E bine să îți dorești.

Crescând am observat că dacă plângi nu ești slab, fiindcă după toată furtuna de lacrimi, devii și mai puternic. Lacrimile nu fac decât să umezească ochii și să elibereze inima. Pentru ca ea,inima, să nu se cicatrizeze, ci din contră să iubească, din nou și chiar mai puternic decât înainte.

Un gând despre &8222;,,Nu va veni nimeni să-ți vindece rănile și să transforme prin iubirea sa, sentimentele astea urâte ce ți s-au format, în iubire. Nu va veni nimeni să te strângă în brațe și să te protejeze. Nu-ți va reda nimeni pacea, vor încerca să te distrugă”&8221;

  1. Uneori o repriza buna de plans ori tipat te ajuta sa te descarci. Pe mine ma ajuta enorm sa scriu. Fiecare om are o modalitate de a se descarca de energia acumulata. Unii prefera o activitate fizica. efectiv depinde de noi sa alegem modalitatea potrivita momentului si personalitatii.
    Daca tii in tine, e mult mai rau.
    Principiul acela ca nu trebuie sa plangi mi se pare cea mai mare prostie. De la prea multe sentimente negate se ajunge la frustrari si, in timp, aceste acumulari duc la probleme medicale serioase (fizice, nu doar psihice)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

