„Te-am iubit din prima clipă. Cu intensitate. Cu nebunie. Cu dor . Asumat și sincer. Din toată inima.”

Se spune că dragostea la prima vedere e precum un meteorit ce te lovește din plin, precum un vârtej ce te înghite și nu-ți oferă șansa de scăpare. În telenovelele pe care le urmăream când eram mică întotdeauna protagoniștii aveau parte de o dragoste la prima vedere. Unii de una mai furtunoasă, în care dragostea lor se manifesta sub forma de ironie, de „dispreț”, de neacceptare.(„Eu? Eu? Eu și X? Niciodată. Nici moartă). La alții a fost liniștită. (Te vreau. Te plac. Hai sa incercam) piedicile venind pe parcursul povestii.

Eu cred în dragoste la prima vedere. Cred că poți simți fluturașii în stomac de prima dată. Cred că poți să ai acea sclipire cu cineva. Cred, fiindcă am pățit-o.
Te-am iubit din prima clipa. Cu intensitate. Cu nebunie. Cu dor. Asumat și sincer. Din toată inima.
Dar, cum niciodată socoteala de-acasă nu se potrivește cu cea din târg, fumul iubirii noastre s-a risipit in bătaia vântului așa de repede precum s-a format. Iar din focul ce ne-a mistuit, a rămas doar cenușa.
Ști ce nu vom pierde niciodată, niciunul dintre noi? Amintirea. Amintirea a ce a fost. Și, poate, dorința. Dorința de a mai fi. De a mai continua. Dar timpul nu se întoarce, nu e întotdeauna după voința noastră și nu ne oferă răgaz.
Dar, poate, peste ani ne vom întâlni întâmplător pe stradă și vom zâmbi amintindu-ne de noi. Ne vom aminti cât ne-am iubit fiind copiii.
#avoastra x

Un gând despre &8222;„Te-am iubit din prima clipă. Cu intensitate. Cu nebunie. Cu dor . Asumat și sincer. Din toată inima.”&8221;

Lasă un răspuns

